Single Blog Title

This is a single blog caption

Succesvolle aftrap

Traditioneel, inmiddels al het 9e seizoen, trapt Telstar haar commerciële seizoen af met de theateravond. Een avond waarop met sponsoren wordt teruggekeken op het afgelopen seizoen, waar vooruit geblikt wordt op het nieuwe seizoen en waar altijd leuke gasten aanwezig zijn. Het scala aan gasten was gisteravond wel heel mooi in het Rabobank IJmond Stadion.

Commercieel directeur Steef Hammerstein nam de aanwezige sponsoren mee langs het afgelopen seizoen. Sportief heeft de club nog veel te wensen was zijn boodschap, maar ook werd er gekeken naar de behaalde resultaten op alle vlakken. En die logen er niet om: Kuntgrasveld, een stijging van 20% commerciële omzet, het spelersfonds bracht ruim 2 ton extra op, MPM Oil Company als shirtsponsor, en natuurlijk de nieuwe naamgever voor het stadion. Daarnaast werd ook duidelijk hoeveel kleinere dingen er door het jaar heen gedaan zijn in het Rabobank IJmond Stadion om het een ieder naar de zin te maken. Wat dacht u van de WiFi verbinding die Bluetrace aan heeft gelegd door het hele stadion, de nieuwe website via CtrL+N en de renovatie van delen van de Oost-tribune door J. v.d. Vlugt & Zn. en Staalwerk. Prachtige resultaten waar Steef terecht trots op was.

De nieuwe strijdkreet voor het commerciële seizoen luidt: ‘Wie scoort, kan winnen’. En scoren is wat Telstar nodig heeft. De ambities die Steef uitdroeg lieten zien dat Telstar nog lang niet tevreden is. Er wordt gezocht naar nieuwe Witte Leeuwen, naar mogelijkheden om het spelersfonds uit te breiden en natuurlijk zijn er nog posities op het shirt vrij voor shirtsponsoren. Al met al straalt Steef de ambitie uit ook komend seizoen, met alle medewerkers en vrijwilligers van Telstar, grote stappen te zetten.

Na de pauze werd het podium overgenomen door een prachtig gezelschap. Kees Jansma, bekend van o.a. Fox Sports, leidde de zogeheten ‘tafel van Kees’. Aan zijn tafel schoven Leo Driessen, Fred Bischot, Jan Boskamp en Anthony Correia aan. Aan de hand van stellingen, waar het aanwezige publieke interactief mee kon doen, werd de voetballerij in zijn algemeenheid doorgenomen waarbij Telstar de boventoon voerde. Levendige discussies in een huiselijke sfeer waren het resultaat van weer een prachtige avond in het Rabobank IJmond Stadion.

Foto: Peter Herweijer_Fotoservice IJmond